Često postavljana PITANJA
Koje su cijene dostave narudžbi?
Sve narudžbe iznad iznosa od 99,99 KM su besplatne na području cijele Bosne i Hercegovine. Naružbe ispod tog iznosa plaćaju se 10,00 KM po narudžbi.
Garancija i servis
Za svu kupljenu robu iz kategorija stomatološke opreme i uređaja nudimo i pripadajuću odgovarajuću garanciju koja varira zavisno od proizvoda.
Također, za sve uređaje osiguravamo i servisnu mrežu te originalne rezervne dijelove u slučaju kvarova i potrebne zamjene.
Koje metode plaćanja su moguće kod kupovine u GEMA Web Trgovini?
Trenutno naša web trgovina podržava dvije vrste plaćanja narudžbi: plaćanje direktnom bankovnom uplatom ili plaćanje gotovinom po preuzimanju pošiljke. Prilikom potvrđivanja sadržaja košarice u kojoj ste odabrali proizvode koje želite naručiti možete odabrati koji način plaćanja želite izvršiti.
Ukoliko ste odabrali preuzimanje u poslovnici, moguće je izvršiti i kartično plaćanje.
Kako funkcionira naplata putem bankovne transakcije?
Ako prilikom naručivanja odaberete da vrstu plaćanje “Direktna bankovna transakcija” tada ćete nakon potvrde naružbe putem emaila koji ste unijeli dobiti podatke sa brojem narudžbe i brojevima bankovnih računa na koje možete izvršiti uplatu. Potrebno je da u svrhu doznake ili poziv na broj unesete broj narudžbe koji ste dobili. Nakon što Vaša uplata bude vidljiva na našem računu, mi šaljemo narudžbu i račun na adresu koju ste unijeli za dostavu.
Kako funkcionira plaćanje po preuzimanju narudžbe?
Naplata po pouzeću se vrši tako da plaćate svoje naručene proizvode direktno kurirskoj službi kada Vam dostavi Vašu narudžbu. Nakon što ste prilikom kupovine odabarali ovu vrstu naplate prilikom kupovine u Web Trgovini, mi automatski procesuiramo i šaljemo Vašu narudžbu. Nakon što Vam narudžba stigne Vi plaćate gotovinski iznos narudžbe dostavljačima i dobivate svoj račun.
Koji je proces poručivanja proizvoda u GEMA Web Trgovini?
U Gema web trgovini možete pregledati i odabrati artikle koje želite naručiti. Jednostavnim klikom na gumb ‘Dodaj u košaricu’ artikl će biti dodan u narudžbu. Nakon što se odabrali sve željene proizvode, u gornjem lijevom kutu uvijek vidite sadržaj svoje košarice i ukupan iznos. Klikom na Košaricu možete pregledati šta ste sve odabraili i ići na plaćanje. Nakon što ste unijeli svoje podatke za dostavu i odabrali vrstu plaćanja, na Vama je samo da pričekate da Vaša narudžba stigne putem kurirske službe te da je preuzmete.Da li za svoje narudžbe dobijem račun?
Za sve narudžbe koje poručite dobivate fiskalni račun i R1 račun za poručenu robu.
Reklamacija i povrat robe
Ako ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od prijema), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan, ili ne odgovara navedenim tehničkim specifikacijama koje su istaknute molimo vas da nas kontaktirate kako bismo pokušali riješiti problem.
Pravo na reklamaciju unutar 7 dana ostvarujete ukoliko ste sačuvali originalno pakiranje i fiskalni račun koji ste dobili uz naručenu robu.
U slučaju da Vam ne možemo ponuditi zamjenski uređaj za reklamaciju, nudimo Vam povrat novca.
Koje je vrijeme trajanja dostave narudžbi?
Vrijeme dostave je unutar 24h za sve narudžbe u Bosni i Hercegovini ukoliko je narudžba zaprimljena do 15.00h radnim danima, osim vikendom.