Gema d.o.o. posluje u skladu sa ISO 9001:2008 standardima

Gema d.o.o. posluje u skladu sa ISO 9001:2008 standardima

Kvalitet je postao pitanje opstanka. Sve više organizacija se certificira prema zahtjevima međunarodnih standarda (www.iso.org) te trebaju školovane kadrove koji će voditi i održavati sistem upravljanja kvalitetom.

ISO 9001 je međunarodni standard koji sadrži zahtjeve za sistem upravljanja kvalitetom u poslovnoj organizaciji koje organizacija mora ispuniti da bi uskladila svoje poslovanje s međunarodno priznatim normama.

Sistem kvaliteta je upravljački sistem kojim se dovodi do ostvarenja postavljenih ciljeva u pogledu kvaliteta poslovanja i pružanja usluga. Ovaj sistem čine organizacijska struktura, odgovornost subjekata u organizaciji, procesi i resursi potrebni za upravljanje sistemom.

Sistem upravljanja kvalitetom prema ISO 9001:2008 standardu, zasniva se na osam principa upravljanja. Ovi principi se mogu koristiti od strane menadžmenta, kao okvir za usmeravanje organizacije u pravcu poboljšanja performansi. Principi su izvedeni iz kolektivnog iskustva i znanja stručnjaka širom sveta koji učestvuju u radu Tehničkog komiteta ISO/TC 176 (Upravljanje kvalitetom i obezbeđenje kvaliteta), koji je odgovoran za razvijanje i održavanje ISO 9000 standarda.

Svrha ovog standarda je povećanje efikasnosti organizacije kroz primjenu procesnog pristupa. Njegova prednost je obezbeđenje veza između pojedinačnih procesa, sektora i njihove interakcije.

ISO 9001 precizira osnovne zahteve za sistem upravljanja kvalitetom koje organizacija mora da ispuni kako bi pokazala svoju sposobnost da svoje proizvode dosledno proizvodi (koji uključuju usluge), čime povećavaju zadovoljstvo korisnika i ispunjavaju važeću zakonsku regulativu.

Prednosti implementacije ISO 9001:2008 standarda:

  • sticanje i/ili učvršćivanje poslovnog poverenja kod poznatih i što je još važnije potencijalnih klijenata,
  • poboljšanje poslovne sposobnosti i produktivnosti,
  • usmerenost na ostvarivanje poslovnih ciljeva i očekivanja klijenata,
  • postizanje i održavanje stabilnog nivoa kvaliteta proizvoda/usluga radi zadovoljavanja zahteva i izraženih potreba klijenata,
  • povećanje zadovoljstva klijenata,
  • pružanje uverenja da je željeni nivo kvaliteta postignut i da se održava,
  • stvaranje mogućnosti za osvajanje novih tržišta i uvećanje udela na postojećem tržištu,
  • dobijanje sertifikata ISO 9001 od strane akreditovanog sertifikacionog tela,
  • mogućnost učestvovanja i nadmetanja na tenderima.

S ponosom možemo istaknuti da Gema. d.o.o. posluje prema navedenim standardima te da su naši djelatnici prošli obuku za sustav upravljanja sukladno ISO 9001:2008

 

DODATAK – GEMA d.o.o. konstanto unaprijeđuje svoje poslovanje i prati nove standarde pa smo tako nadogradili i svoje certifikacije na aktualne verzije:  iso2015

Podijelite ovu novost